دستگیر شدن در پارتی شبانه چه مجازاتی دارد؟

دستگیر شدن در پارتی شبانه چه مجازاتی دارد؟
در صورت دستگیری فرد در یک پارتی مختلط شبانه اصولاً رویه محاکم و دادسرا بر این است که عمل فرد را مصداق رابطه نامشروع دانسته و حسب ماده 637 قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) وی را قابل تعقیب و مجازات می دانند

دستگیر شدن در پارتی شبانه چه مجازاتی دارد؟

در صورت دستگیری فرد در یک پارتی مختلط شبانه اصولاً رویه محاکم و دادسرا بر این است که عمل فرد را مصداق رابطه نامشروع دانسته و حسب ماده 637 قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) وی را قابل تعقیب و مجازات می دانند.
ماده 637 – هرگاه زن و مردی که بین آنها علقه زوجیت نباشد، مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا از قبیل تقبیل یا مضاجعه شوند، به شلاق تا نود و نه ضربه محکوم خواهند شد و اگر عمل با عنف و اکراه باشد فقط اکراه کننده تعزیر می شود.
اصولا پیشنهادی که در این گونه موارد ارائه می شود تقاضای کتبی از قاضی رسیدگی کننده به عنوان اتهامی می باشد که برای شما قرار تعلیق تعقیب صادر نماید. مفاد قرار تعلیق تعقیب بدین صورت است که اگر فردی از زمان صدور این قرار جرم جدید دیگری را تا 3 سال انجام ندهد جرم قبلی وی از سابقه کیفری وی حذف و هیچ گونه اثری از آن در سجل کیفری باقی نمی ماند.

 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

درباره سایت وکیل نا

سایت وکیل­ نا به منظور اطلاع­ رسانی و آگاهی ­بخشی به عموم مردم و اکثرا کسانی که دانش تخصصی حقوقی نداشته و در زندگی روزمرۀ خود ممکن است با مسائل حقوقی و قضایی مواجه شوند ایجاد گردیده است.

درج آگهی در وکیل نا برای عموم وکلا آزاد است و مسئولیت اطلاعات وارد شده با آگهی دهنده می‌باشد. لطفا قبل از هر گونه اقدام از اعتبار و کیل مربوطه مطمئن شوید.

© تمامی حقوق این سایت برای وکیلنا محفوظ است.

/ طراحی و اجرا: آرادپرداز