وکالت خرید و فروش سهام

وکالت خرید و فروش سهام

وکالت خرید و فروش سهام

موکل :………………. فرزند ……….. بشناسنامه  شماره ………….. صادره از ……..  متولد …….. شمسی 

وکیل : ………………… فرزند ………….. بشناسنامه شماره ………… صادره از ……….  متولد ……. شمسی

مورد وکالت :اقدام به خرید و فروش هر نوع سهام که قانوناً قابل خرید و فروش باشد بنام و برای  موكل بهر مبلغ و بهر شخص حقیقی یا حقوقی و با هر شرایطی که موكل صلاح بداند  و مقررات اجازه  دهد یا حق پرداخت و دریافت وجوه و اسقاط کافه  خیارات و ضمان درک شرعی  و همچنین انتقال حق تقدم  خرید سهام  به هر شخص حقیقی یا حقوقی نسبت به تمامی  سهام موکل  در کلیه شرکت ها و موسساتی که موكل  که در آنها ذی سهم  می باشد یا در آتیه  ذی سهم می گردد و اعمال کلیه  حقوق و اختیارات موكل اعم از حضور در مجامع عمومی و فوق العاده  و ابراز رأی و معرفی نماینده یا عضو هیأت مدیره و اخذ هر نوع اوراق سهام ، و نیز اخذ هر نوع سود متعلق به موكل  تحت هر اسم و عنوان اعم از سود سالیانه  و عادی و ویژه و فوق العاده ، شرکت در  افزایش سرمایه  ، گرفتن اوراق ناشی از افزایش  سرمایه و تکمیل و امضا فرمهای دستور  فروش و دستور خرید هر نوع سهام و بطور کلی اداره سهام و استیفای حقوق موكل در رابطه با امتیازات و حقوق راجع به سهام مذکور  و انجام  سایر تشریفات  لازم و قانونی با حق امضاء ذیل اوراق و اسناد و دفاتر و مدارک و صورتحساب و در صورت لزوم مراجعه به سازمان اوراق بهادار و شرکت هایی که موكل در آنها ذی سهم می باشد یا در آتیه  ذیسهم  می گردد  اعم از پذیرفته شده در بورس یا خارج از آن  و یا ادارات ثبت و دارایی و ثبت شرکتها و دوایر تابعه آنها بمنظور  اخذ هرگونه گواهی  و نامه استعلام و جواب استعلام و دفاتر نقل و انتقال سهام و کارگزاری های سازمان بورس و اوراق بهادار بنحوی که در هیچ یک از مراحل و مراجع نیازی به حضور و امضاء مجدد وكيل نباشد .

حدود اختیارات : وكيل مرقوم  در انجام مورد وکالت با حق توکیل بغیر و لو کرار اداری کلیه اختیارات تامه و لازمه قانونی از جانب موكل  می باشد و عمل و امضا وی در زمینه مورد وکالت  بمنزله عمل وامضا موكل محسوب و نافذ و معتبر و دارای آثار قانونی است .

این سند در دو برگ اوراق نیم برگی به شماره های سری ................................  تنظیم و مبلغ ................... ریال بابت  تنظیم سند ط فیش شماره ......................... به بانک ملی ایران شعبه ............... پرداخت و قبض رسید شماره          .....................  صادر و تسلیم نامبرده گردید .

بتاریخ            یکهزار و سیصد و هشتاد و شش شمسی               محل امضاء

پایگاه اطلاع رسانی وکیلنا



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

درباره سایت وکیل نا

سایت وکیل­ نا به منظور اطلاع­ رسانی و آگاهی ­بخشی به عموم مردم و اکثرا کسانی که دانش تخصصی حقوقی نداشته و در زندگی روزمرۀ خود ممکن است با مسائل حقوقی و قضایی مواجه شوند ایجاد گردیده است.

درج آگهی در وکیل نا برای عموم وکلا آزاد است و مسئولیت اطلاعات وارد شده با آگهی دهنده می‌باشد. لطفا قبل از هر گونه اقدام از اعتبار و کیل مربوطه مطمئن شوید.

© تمامی حقوق این سایت برای وکیلنا محفوظ است.

/ طراحی و اجرا: آرادپرداز